A böngésződ nem naprakész.

Az Internet Explorer 6 már nem felel meg a jelenlegi szabványoknak, és ez az oldal már nem támogatja.

Ennek az oldalnak a használatához frissítened kell a böngésződ a jelenlegi verzióra, vagy használj egy teljesen más böngészőt.

Itt egy lista a legnépszerűbb böngészőkről. Kattints a szimbólumok egyikén, hogy eljuss a megfelelő letöltő oldalra:

proceed anyway¹
¹Display errors and browser crashes may occur.
Bevezetés
Prémium
Szövetségek
BB-code
Egyéb információ
Játékos
Falvak
Épületek
Egységek
Térkép

Egységek

Az egységek a KingsAge-nem harci egységek amelyeket a játékos kikutathat és képezhet. Mindkettő nyersanyagba és lakosba kerül. Ha a játékosnak vannak egységei akkor képes lehet megvédeni magát másik játékosok támadásával szemben. Léteznek speciális egységek, amelyek egyedi tudással rendelkeznek. Ilyenek a kémek és a gróf is.

Kutatás

Mielőtt a játékos egységeket képezhet, előtte a megfelelő kutatásokat el kell végeznie. Ehhez meg kell felelnie az előfeltételeknek és rá kell költenie a megfelelő mennyiségű nyersanyagot a kutatásra. A kutatás meghatározott ideig tart, amely a kaszárnya szintjének növelésével csökken.

A gróf az egyetlen kivétel, azokat nem kell kutatni.


Ez egy áttekintés a kutatások költségéről és idejéről. A kutatási idő csökkentve van a barakkok szintjével:


Egység
Farmer milíciája 10 10 10 0:00:10
Templomos 40 40 60 0:02:00
Apród 20 20 30 0:01:00
Berszerker 720 500 630 1:18:40
Íjász 480 570 630 2:21:36
Kém 570 630 610 1:25:30
Keresztes lovag 2100 1800 2400 2:33:54
Fekete lovag 3500 3600 3700 4:37:01
Faltörő kos 1800 1400 1200 1:48:20
Hajítógép 3000 2500 1600 3:36:40

Képzés

A kikutatott egységeket a kaszárnyában lehet képezni. Minden egység nyersanyagba kerül és egyedi képzési ideje van. Miután az idő letelik, az egység kiképzése befejeződik.

A képzésre több egységet is be lehet állítani, akár különbözőeket is a képzési listába. Ezek sorban fognak elkészülni. Az alábbi táblázat mutatja a költségeket és időket. A képzési idő csökkenthető a kaszárnya szintjének emelésével.

A gróf itt is kivétel, annak speciális feltételei vannak és nem a kaszárnyában kell képezni.


Egység
Farmer milíciája 3 10 7 1 0:00:55
Templomos 30 10 80 1 0:04:30
Apród 10 20 30 1 0:03:30
Berszerker 40 50 50 1 0:04:00
Íjász 80 160 80 1 0:05:00
Kém 40 60 60 2 0:09:00
Keresztes lovag 100 100 300 4 0:21:00
Fekete lovag 100 300 500 6 0:30:00
Faltörő kos 100 500 200 5 1:10:00
Hajítógép 200 600 200 8 1:40:00
Gróf 100000 120000 80000 100 10:00:00

Elutasít

Az elkészült egységek lefokozhatók a lefokoz gomb megnyomásával a kaszárnyában. A nyersanyag nem jár vissza, de a felhasznált lakosokat visszakapja.

Egységek összehasonlítása

Itt egy áttekintés a harci értékekről és az árakról:


Egység
Farmer milíciája 20 40 30 5 20 5
Templomos 100 300 100 200 22 15
Apród 50 100 200 300 18 25
Berszerker 350 70 50 50 18 10
Íjász 150 400 150 100 18 10
Kém 1 10 5 7 9 0
Keresztes lovag 900 200 300 300 10 80
Fekete lovag 600 1500 1000 1000 11 50
Faltörő kos 100 100 200 20 30 0
Hajítógép 500 400 100 200 30 0
Gróf 100 300 100 200 35 0


Szimbólum Név Magyarázat

Támadóerő

A támadóerő megmutatja, hogy mekkora ereje van egy egységnek a támadásban.

Védekezés gyalogság ellen

Védelmi érték gyalogosok ellen.

Védekezés lovasság ellen

Védelmi érték lovagok ellen.

Védekezés íjászok ellen

Védekezési érték íjászok ellen.

Mobilitás

Minél kisebb az érték annál gyorsabb az egység. (perc / mező)

Kapacitás

Megmutatja mennyi nyersanyagot bírnak el az egységeid


Verzió 4.1.0
generált ban 7 ms Szerveridő: 01:42:36